OVER ONS

Sarawak Belgium is het resultaat van een overname van Think and Go en Promoplan door de Sarawak Group. Door deze acquisities neemt Sarawak een belangrijke rol op in het Belgische Field Marketing & Brand Activation segment. Het bedrijf is actief in verschillende marktkanalen: Consumer Electronics Goods, FMCG, Cosmetics, DIY & Travel Retail.

Sarawak heeft meer dan 180 vaste medewerkers in België, actief binnen de verschillende diensten van het bedrijf:  Brand activation, Sales en Merchandising, Outsourcing, Headhunting, Travel Retail en Promotional Logistics. Daarnaast kunnen we rekenen op meer dan 2000 medewerkers die sporadisch actief zijn voor ons bedrijf.

De naam Sarawak vindt de zijne oorsprong in een specifiek type peper; dat is een van de meest populaire kruiden geteeld op het eiland Borneo. Op een zeer verfijnde manier brengt Sarawak de peper, een echte dynamische smaak voor uw gerecht. Net als de Sarawak-diensten het verschil maken voor uw bedrijf in de retail!

MISSIE

Het is onze missie om de verkoop- en marketingdoelen van onze klanten te behalen door middel van het inzetten van strategische of tactische medewerkers die een onmiddellijke impact hebben op het resultaat.

We wensen de talenten van onze medewerkers optimaal te benutten en maximaal verder ontwikkelen. We willen een bron van inspiratie zijn voor ieder van hen om samen hun persoonlijke & professionele doelen te behalen.

WAARDEN

Respect – Ethisch – Creatief – Loyaal – Nauwkeurig – Veeleisend – Teamwork