OVER ONS

1 Juli 2019 werd Promoplan geïntegreerd in de Sarawak Group. Sarawak, dat eerder in 2019 ook Think and Go Benelux heeft geïntegreerd, verwerft hiermee een belangrijke rol in het Field Marketing & Brand Activation segment in België.

Promoplan – nu Sarawak Luxury – is reeds sinds 1989 actief op de Belgische markt. Het bedrijf staat bekend voor zijn promotie & merchandising activiteiten binnen de Travel Retail en de Cosmetica & Luxesector.

Think and Go Benelux – nu Sarawak Brussels – is sinds 1997 actief op de Benelux markt. Het verkoopgericht bedrijfs-DNA, de competente medewerkers en de nodige technologische ondersteuning maken hét verschil in de verkoopresultaten. Sarawak Brussels is actief in verschillende product segmenten: Consumenten Elektronica, DIY, Speelgoed en FMCG

De samenwerking tussen Sarawak Frankrijk, Promoplan en Think and Go komt niet uit de lucht vallen. Na een samenwerking van ruim 3 jaar hebben alle partijen de beslissing genomen om hun bedrijven te verenigen. De Franco-Benelux structuur kan op deze manier zijn kennis & middelen beter inzetten om een globale oplossing te bieden om verder te groeien met zijn klanten en in nieuwe kanalen.

Sarawak heeft meer dan 180 vaste werknemers in België actief binnen de verschillende diensten die het bedrijf aanbiedt: Travel Retail, Brand Activation, Sales & Merchandising, Outsourcing, Headhunting en Promotionele Logistiek. Daarnaast kunnen we rekenen op meer dan 1200 medewerkers die sporadisch voor ons bedrijf actief zijn.

Sarawak is de naam van een pepersoort, één van de meest populaire kruiden die op het eiland Borneo wordt verbouwd. Op een zeer verfijnde manier brengt Sarawak peper, een echte dynamisch tint aan uw gerecht, net zoals de aangeboden diensten van de Sarawak Group!

MISSIE

Het is onze missie om de verkoop- en marketingdoelen van onze klanten te behalen door middel van het inzetten van strategische of tactische medewerkers die een onmiddellijke impact hebben op het resultaat.

We wensen de talenten van onze medewerkers optimaal te benutten en maximaal verder ontwikkelen. We willen een bron van inspiratie zijn voor ieder van hen om samen hun persoonlijke & professionele doelen te behalen.

WAARDEN

Respect – Ethisch – Creatief – Loyaal – Nauwkeurig – Veeleisend – Teamwork